Uniekaas, het oudste kaasmerk van Nederland, maakt een comeback. Het merk was bovendien toe aan een opfrissing. Na de introductie van een nieuwe visual identity heeft Serviceplan in nauwe samenwerking met Uniekaas en Mediaplus een massa-mediale campagne ontwikkeld, waaronder een mooie tv commercial. Klik op 'meer info' en bekijk hem hier!
In de campagne spelen typische Nederlandse kaasgewoontes, zoals het op reis meenemen van onze kaas, de hoofdrol. Je kunt kaas zien als gewoon kaas. Daar neig je als nuchtere Hollanders al snel naar. Maar als je daar een beetje doorheen prikt, proef je dat de echte rol van kaas veel dieper gaat. Uniekaas begrijpt als geen ander hoe onmisbaar kaas in ons dagelijks leven is.
Wij zetten in op duurzaamheid! Zowel als het gaat om verpakkingsmaterialen alsmede voor productieprocessen. Meer weten? https://lnkd.in/diMy8xk
Communicatie
Naast de campagne is Serviceplan verantwoordelijk voor de nieuwe website, corporate-, event- en POS-communicatie. Mediaplus is verantwoordelijk voor de mediastrategie.
Serviceplan Group heeft haar roots in Duitsland. Wereldwijd behoort de onafhankelijke bureaugroep tot de top van de creatieve sector. Serviceplan Group werkt vanuit een House of Communication, waar alle verschillende communicatiespecialisten onder één dak werken. Serviceplan Nederland (geleid door Mariska Wilschut) richt zich op strategie en creatie en Mediaplus (geleid door Ramon Kragtwijk en Menno Westinga) op media, tech en digital.
Credits
Uniekaas: Freek Cornelissen, Marja van Steen-Verkuijlen Bureau: Serviceplan Nederland Creatie & Design: Serviceplan Nederland Regie & Productie: Daniel Dow, dpplr Website: 51 North Muziek: Wim Vonk Mediabureau: Mediaplus Nederland